Sommar 2012

Denna sommaren har både varit bra och dålig. Har lärt känna nya underbara människor och även fått bättre kontakt med gamla vänner. Men jag har även förlorat vänner, trist men life goes on?  Har skaffat mig bättre självförtroende, har blivit bättre på att vilja träffa andra människor och tar för mig mer. Är inte försiktig och blyg längre, utan vill jag göra något, gör jag det och kör mitt eget race. Det man kommer längst på?
Så mycket jag har skrattat detta sommarlovet, har jag inte gjort på länge. Har verkligen levt livet till 110% och haft så galet kul. Sena utekvällar, latitud, rix fm & stadsfesten, min födelsedag, midsommar, tältning på höskullar, fester hit och fester dit, har sovit över med underbart folk och haft mys, har lärt känna vissa personer på nytt, har ätit mycket pizza och haft månag filmkvällar med chips och dip. Lär ha gått upp minst 1854819 kilo, men det är ju min "dröm" att gå upp i vikt, så det är ju bara bra ;)
Måste bara säga att jag är otrolig glad över att ha fått upp kontakten med Michelle nu. Vi har gått i samma klass i tre år och innan dess gick vi på samma skola i ca.6 år, men vi har aldrig pratat som vi gör nu! Vi har setts ungefär en stund om dagen i 2 veckor & skrattat som aldrig förr. Haha, åh hon är helt underbar! Mår så fruktansvärt bra med henne,synd att jag inte märkte det mycket tidigare. Dessutoms är hon som jag, inte blyg, vill träffa människor och skrattar  åt precis allt.Hon är en av dem jag har tagit upp kontakten med, men även Rebecca Larsson, som är precis lika bra som Michelle, åh vad jag älskar de, helt underbara.
Såklart har jag haft motgångar och mått dåligt, som alla gör. hähä, men det har alltid fixat sig i slutändan och nu i slutet av sommaren så mår jag så fruktansvärt bra. Vet inte vart jag ska ta vägen, ut med det gamla och in med nytt. Ser också fram emot 3 grymma år på gymnasiet!
Så om jag ska beskriva min sommar med några få ord så är det; galen, rolig, underbar men även sorglig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0