Godmorgon!

Idag vaknar jag super pigg och glad! Vet inte varför, men är verkligen extremt pigg! Men vem vet, kanske blir super trött om 10 minuter. haha ):

Igår så va det en bra kväll. Vi gick till hembyggsparken där zacke, emma, steise, dea, basse och grönqvist va.. dem hade väl en liten egen "fest" eller vad man kan kalla det. haha, det sötaste på hela kvällen lär ju ha varit att dem sjöng för mig när jag, Michelle och Becka kom!
Sen gick vi till ljugnäs och mötte Svante & Romas ett tag, men dem stannade inte så länge.
Va hemma runt 1 och då somnade vi som små stockar!
jaja, uppdaterar senare när jag vet mer om dagens planer! Hoppas iallafall att alla ni hade en lyckad kväll, för det hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0